Máte dotaz? |
Tel. 910 800 390 |
info(@)natural-products.cz |
Po-Ne 9.00-16.00 |
![]() |
VODA |
VZDUCH |
OHEŇ |
ZEMĚ |
VŠECHNY NAJEDNOU |
|
- Úvod
- Jak nakupovat
- Reklamační řád
REKLAMAČNÍ RÁD
Reklamační řád
Nabízíme Vám zcela standartní záruky vrácení
zboží viz. obchodní podmínky.
V případě,
potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému,
kontaktujte nás na našich telefoních číslech.
Pokud chcete
zboží vrátit, je třeba dodržet následující postup:
- Pokud
bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši
adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do
původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána.
Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a
adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl
výrobek nakoupen a popis závady. Po přijetí zásilky bude výrobek předán
reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace. - Chcete-li
vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozena, můžete tak učinit bez udání
důvodu do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu .Zboží vraťte i s fakturou, která
bude stornována. - Část
zásilky, kterou jste si objednali omylem, lze vrátit taktéž do 14 dní na adresu
odesilatele. Nesmí být porušena originalita balení vráceného zboží, ani obal
zboží nesmí být poškozen. Zaplaťte prosím celou fakturovanou částku a peníze za
vrácené zboží Vám budou poslány obratem o vyřízení reklamace, nejpozději však do
14 dnů. - Část
nebo celou zásilku poškozenou dopravou.
Všechny zásilky jsou pojištěny a
dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem
a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o
poškození a zásilku nepřebírejte. - Pokud bylo
zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu
dodavatele.
Pozn.:
Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem
dodavatele.