Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Nejprodávanější

naše cena s DPH 1 230,0 Kč
skladem
naše cena s DPH 220,0 Kč
skladem
naše cena s DPH 4 190,0 Kč
skladem

AKCE

naše cena s DPH 497,0 Kč
skladem

Časté dotazy
FAQ

Jak je to s doručováním na
dobírku přepravní službou GLS a PPL?

Jednoznačně
platí to, že kurýři GLS nebo PPL jsou povinni doručit balík na adresu, která je
uvedena na přepravním štítku. V případě, kdy kurýr příjemce nezastihne, je
povinen mu zanechat oznámení, kde jsou uvedeny kontakty, kam se příjemce pak
může obrátit, aby si dohodl náhradní termín doručení.  Někdy se v praxi za
"oznámení" považuje také telefonický hovor, nebo SMS zpráva (v těchto případech
skutečně není zanecháno fyzicky avízo, předpokládá se zde snaha kurýra dát vědět
příjemci, že mu veze balík)

Kontakt
předem za účelem dohody, v kolik hodin kurýr GLS nebo PPL přijede, není součástí
služeb, ani samostatně připlácená služba taková zatím není. V podstatě to není
ani v jejich silách, balíků je mnoho, a není možné volat na každou adresu, aby
bylo dohodnuto doručení. Když si příjemce přeje vědět, v kolik přibližně kurýr
dorazí, může kontaktovat zákaznický servis na tel.565 301
100
u GLS nebo 844 775 775 u PPL, kde mu bude
sdělen kontakt na kurýra na základě přepravního čísla balíku. Kurýr zpravidla
příjemce kontaktuje vždy anebo tehdy, když má problém adresu najít, nebo nemůže
vjet do areálu, při rekonstrukci budovy, rekonstrukce příjezdové cesty apod.