Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Nejprodávanější

naše cena 590,0 Kč (26,0 EUR)
skladem
naše cena 322,0 Kč (14,2 EUR)
skladem
naše cena 332,0 Kč (14,6 EUR)
skladem

AKCE

naše cena 497,0 Kč (21,9 EUR)
skladem
naše cena 466,0 Kč (20,6 EUR)
skladem
naše cena 952,0 Kč (42,0 EUR)
skladem

Jak nakupovat » Reklamační řád
REKLAMAČNÍ RÁD
Reklamační řád

Nabízíme Vám zcela standartní záruky vrácení
zboží viz. obchodní podmínky.

V případě,
potřebujete odbornou pomoc při nastavení nebo detekci příčiny problému,
kontaktujte nás na našich telefoních číslech.

Pokud chcete
zboží vrátit, je třeba dodržet následující postup:

  • Pokud
    bylo zboží doručeno přepravní službou či poštou, zašlete výrobek zpět na naši
    adresu a zásilku označte slovem "REKLAMACE". Výrobek je třeba zabalit do
    původního obalu, přiložit veškerou dokumentaci, která byla s výrobkem dodávána.
    Je třeba také přidat dokument, na kterém musí být tyto údaje: Jméno a
    adresa odběratele, kontakt, označení výrobku, číslo faktury, na které byl
    výrobek nakoupen a popis závady
    . Po přijetí zásilky bude výrobek předán
    reklamačnímu oddělení k vyřízení reklamace.
  • Chcete-li
    vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozena, můžete tak učinit bez udání
    důvodu do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu .Zboží vraťte i s fakturou, která
    bude stornována.
  • Část
    zásilky, kterou jste si objednali omylem, lze vrátit taktéž do 14 dní na adresu
    odesilatele. Nesmí být porušena originalita balení vráceného zboží, ani obal
    zboží nesmí být poškozen. Zaplaťte prosím celou fakturovanou částku a peníze za
    vrácené zboží Vám budou poslány obratem o vyřízení reklamace, nejpozději však do
    14 dnů.
  • Část
    nebo celou zásilku poškozenou dopravou.
    Všechny zásilky jsou pojištěny a
    dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem
    a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o
    poškození a zásilku nepřebírejte.
  • Pokud bylo
    zboží odebráno osobně, je třeba dopravit vadný výrobek na adresu
    dodavatele.

Pozn.:
Způsob vyřizování reklamací se řídí reklamačním řádem
dodavatele.